Polisa OCP nie musi kosztować 10 tys. złotych
2015-06-09
Na rynku ubezpieczeń transportowych obserwuje się tendencje do kupowania tanich i kiepskich polis OCP. Nasze autorskie rozwiązania pozwalają na zachowanie optymalnej ochrony, przy stosunkowo niskich składkach, które zainteresują zarówno „busiarzy”, jak również małych przewoźników. Poziom składek nie jest konsekwencją zmniejszania ochrony polisowej, a zależy od stopnia ryzyka. Składki są więc atrakcyjne przy dwóch lub trzech busach lub jednym zestawie transportowym.
Tanie OCP nie musi być kiepskie.
CZYTAJ DALEJ NA:
https://www.oc-przewoznika.info/tanie-ocp-jak-i-gdzie
CDS
Wasze komentarze (1) »
etransport.pl - nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum i autorów publikacji na stronach parking.etransport.pl. Osoby zamieszczające wypowiedzi i publikacje naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przeczytaj inne teksty CDS
- ODBIORCA ODMAWIA PRZYJĘCIA TOWARU. CO POWINIENEŚ ZROBIĆ?
- Uszkodzenie wózka widłowego i towaru w czasie przestawiania pojazdu. Kto odpowiada za szkodę?
- Umowa przewozu i skutki pozaumownego załadunku towaru. Przewoźnik na przegranej.
- Odpowiedzialność przewoźnika za uszkodzenie wózka paletowego przy załadunku
- Transportowy bumerang, czyli o palecie, której nikt nie chciał
- Kierowca w firmie transportowej - umowa o pracę nie dla wszystkich
- KABOTAŻ W UNII EUROPEJSKIEJ - PRZEPISY
- Za co zakłady ubezpieczeń nie odpowiadają z polis OCP?
- Licencja na pośrednictwo przy przewozie rzeczy również dla przewoźników
- Rażące niedbalstwo - jak wpływa na odpowiedzialność przewoźnika i zakładu ubezpieczeń
- Odszkodowanie za szkodę w transporcie – komu je płacimy
- Nadawca zawinił, a przewoźnika jak nie kijem to pałą
- Kabotaż w Niemczech – jaka odpowiedzialność i jakie ubezpieczenie
- BUS-przewozy, czyli jak ubezpieczać swoją odpowiedzialność cywilną
- Spedytor, przewoźnik umowny, przewoźnik - trzy polisy w jednej
- Przeważenie pojazdu do 3,5 tony – realia BUS-przewozów
- Busy do 3,5 tony, czyli jak ubezpieczać kabotaż
- Umowa ATP i jej stosowanie w polskim systemie prawnym
- Spedytor - co z nim jest nie tak?
- Kabotaż w krajach EU - co wiedzieć należy
CDS o sobie
www.cds-odszkodowania.info działa jako kancelaria doradcza, której misją jest ochrona interesów przewoźników i spedytorów poprzez świadczenie usług w zakresie obsługi ubezpieczeń transportowych (OC przewoźnika, OC spedytora, OCP w ruchu kabotażowym na terenie Niemiec i OC zawodowej przewoźnika do licencji).
Wspieramy również przewoźników w zakresie obsługi roszczeń i szkód transportowych (postępowania odwoławcze i sądowe oraz windykacja wierzytelności), obsługi szkód komunikacyjnych z AC (pojazdy ciężkie), prawa przewozowego i cywilnego, procedur związanych z likwidacją szkód, obsługi prawnej powstałych szkód, oceną ryzyka w firmach transportowych i spedycyjnych.