blog.etransport.pl
Moja Pasja
  
" Bo przecież dziewczynie nie wypada...."
2013-02-04
Jest letni wakacyjny poranek. Słońce już sobie wstało, ptaszki już sobie śpiewają a ja budzę się przy „Marszu Tureckim” Mozarta. Jest 7.00. Szybko wstaje, szybkie umycie się, śniadanie (bo w pracy fizycznej śniadania to bardzo ważna rzecz), ubieram się i wychodzę do pracy. 7.45 jestem już w pracy a dokładnie w szatni i ubieram się jak to na Śląsku się mówi w „arbajt”. Zapach lewej nogawki nie daje zapomnieć, że dzień wcześniej pod koniec dniówki troszkę rozpuszczalnika się na nią wylało. Trudno jutro już nie będzie nic czuć. 8.00 stoję już na warsztacie gotowa do pracy. To będzie pracowity dzień myślę sobie. I rzeczywiście….2 kołka, klocki hamulcowe w naczepie a to tylko do śniadania, potem nie było o wiele lżej z pracą. Ok. 18.00 jestem już w domu, po prysznicu, kończę obiad. Zanoszę talerze do kuchni i słyszę jak coś gra… Telefon… Patrzę na ekran telefonu numer 516xxxxxx. Już wiedziałam kto to, mam tylko jeden taki numer w komórce. Wiedziałam, że rozmowa będzie długa i nie zawsze zaliczająca się do rozmów najmilszych. Odbieram. Rozmowa zaczyna się dość niewinnie jak zawsze zresztą….„ –Cześć co robisz ?-Cześć właśnie zjadłam obiad, muszę jeszcze iść do taty na warsztat, mam kilka drobnych rzeczy do roboty.- A jak tam w pracy ? Co dzisiaj robiłaś ?( wiedziałam, za chwilę się zacznie )-Wiesz dzisiaj było troszkę roboty, kółka, klocki w naczepie, tarcza do wymiany i kilka innych rzeczy.(cisza……… W tym momencie powiedzenie „Cisza przed burzą „ jest bardzo na miejscu, wręcz idealne)(zaczęło się „umoralniające” kazanie )- Skończ już z tym warsztatem, powinnaś siedzieć w domu a nie po warsztatach chodzić, dziewczynie nie wypada siedzieć na warsztacie, dziewczynie nie wypada robić z samochodami, dziewczynie nie wypada być całej brudnej, powinnaś siedzieć w biurze np. na spedycji a nie w warsztacie, jak to w ogóle wygląda ? Głupia jesteś tyle, może kiedyś zmądrzejesz bo teraz nie ma nawet z Tobą co rozmawiać, nie warto. Tylko warsztat, głupota. Masz wakacje a tylko w robocie byś siedziała to też nie należy do normalnych. Inni to na wakacje jeżdżą a Ty nie bo warsztat. Nienormalne. Weź zmądrzej w końcu bo jak będziesz dalej taka głupia to będziesz za niedługo drogi zamiatać. Chociaż itak w tym zawodzie nic nie osiągniesz bo zamiast do normalnego liceum to nie. Technikum samochodowego – dziewczyna. Głupota. Gotować nie umiesz ale tiry naprawia. Głupie i śmieszne. Wszyscy się będą z Ciebie śmiać. A Ty itak dalej swoje. Jesteś młoda posłuchaj więc starszych i bardziej doświadczonych i odpuść.( Przeglądając w tym czasie magazyn „ Trailer” co jakiś czas rzucałam: tak, oczywiście, pewnie że tak, jasne, itp. Regułkę mojego rozmówcy znam już na pamięć wiec jakakolwiek konwersacja z Nim na ten temat jest bezcelowa. ) Jego rozmowa skończyła się zdaniami:„No i nie chodź już więcej na warsztat bo Ty się tam kiedyś zabijesz. W ogóle to nie pasuje żebyś tam chodziła bo jak to wygląda ?”„Ależ oczywiście xyz. Masz rację. Dobra idę na warsztat. Na razie” Na początku nie wiedziałam co mam mówić w takich sytuacjach. Ale z biegiem czasu gdy już takie „marudzenie” marudziło mi przez telefon i po kilku kłótniach nauczyłam się, że głębsze rozmowy na ten temat w ogóle nie mają sensu. Niech sobie „pogodo” będzie zdrowszy. Szkoda tylko, że jak ma coś z autem to pierwszy… ale przecież „dziewczynie nie wypada robić z samochodami” Z biegiem czasu nauczyłam się z tego śmiać. Nauczyłam się też, że niektórzy ludzie krytykują mnie bo oni od samego początku robią coś co w ogóle im się nie podoba a pracują bo muszą. To trochę przykre, że niektórzy ludzie chcieliby żebym była „normalna”, taka jak np. xyx, taka jak inne dziewczyny albo żebym pracowała tam gdzie oni by chcieli. Mam czasami wrażenie, że niektórzy repertuar mają nagrany na płycie i gdy jak z nimi rozmawiam to go tylko gdzieś po kryjomu pod stołem puszczają… ale gdyby nie było ludzi narzekających to byłoby trochę nudno wiec przynajmniej jest zabawnie. Pozdrawiam Paulina ;)
Paulina
Wasze komentarze (11) »
ko16man
(2013-02-04 19:07:10)
Powiem tak, nie przejmuj się nikim tylko rób to co chcesz robić, ludzie mi też mówią
nie idź bo to nie opłacalne, to takie owakie sraki*. . ludzie nie rozumieją że ktoś
to kocha, ludzie tylko myślą że to na jaja tutaj sobie założyliśmy blog, młodzi głupi
i nie wiedzą czego chcą, ja tak nie uważam, mamy marzenia, cele które chcemy osiągnąć
i nikt mi nie będzie mówił czy będę kierowcą czy nie. . moje życie, moja sprawa, a
nikomu nic do tego. A co do tej osoby to może nie ma marzeń i nie ma co robić w
domu... Ty masz i je realizuj, nie przejmuj się nikim.
Pozdrawiam ko16man.
Bandziorek
(2013-02-04 20:53:01)
Nie rob tego zmarnujesz sobie zycie, dziewczynie nie wypada w smarach sie brudzic.
Hahaha zarcik ; p tez mi kazdy odradzal zebym nie szedl na kierowce a ja to kochalem
jak ko16man i dazylem zeby spelnic swoje marzenia. Kiedy mialem 19 lat usiadlem za
kierownice i marzenia sie spelnily. Ludzie ktorzy mi odradzali mieli troche racji sam
teraz widze jaki to ciezki kawalek chleba jednak nadal lubie to co robie. Daze teraz
do tego zeby jednak swoj biznes zalozyc bo kazdy patrzy okrasc :D Marzenia marzeniami
ale radze zebys sie zastanowila czy za 10 lat tez bys chciala na warsztacie pracowac
:) Paka i powodzenia
Krzychuu
(2013-02-08 10:46:31)
Powtórzę się jak koledzy wyżej rób to co lubisz nie ważne co mówią inni :) Ja również
jestem kierowcą wszyscy mówili że głupi jestem że chce nim zostać to jest wyzysk
wiecznie w domu Cie nie będzie za grosze będziesz tyrał jak wół będziesz narażał
swoje zdrowie dla kogoś innego. Szczególnie Ojciec mnie przekonywał żebym znalazł
sobie inna pracę niż za kierownicą zestawu. Oczywiście zrobiłem na przekór innym i
zostałem kierowcą i przemierzam drogi już od 10 lat i dobrze mi z tym lubię to co
robię "spełniam się zawodowo" i dobrze mi z tym :) Udowodnij wszystkim że potrafisz i
się mylą ! Pozdrowienia głębokiego kanału i szerokości !
Zobacz więcej »

etransport.pl - nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum i autorów publikacji na stronach parking.etransport.pl. Osoby zamieszczające wypowiedzi i publikacje naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.